2012. november 20., kedd

Szinetár Dóra: Várandósnapló (CD melléklettel) - Jelenlegi ára: 3 800 Ft

A könyv teljesen új, ajándékba kaptam, amikor a kislányomat vártam.
Nem használtam, mert már a 6. hónapban voltam, így értelmetlennek találtam.
Nagyon jó ajándék a kismamáknak, a várandósság idején saját tapasztalataikat is lejegyezhetik.
Ajándék CD van hozzá, ezt sem használtam.
A Várandósnapló olvasmány, egy kismama naplója. Szinetár Dóra hétről hétre olyan témákat érint, melyek nemcsak őt, de minden kismamát foglalkoztatnak. Naplója a hasznos, gyakorlatban jól bevált ötletek és tanácsok mellett személyességével is megérint.
Ez a Várandósnapló megírásra váró könyv is: rögzíthetjük benne saját feljegyzéseinket, így később várandósságunk tökéletes emlékkönyvét tarthatjuk kezünkben, s bármikor felidézhetjük a várakozás legszebb pillanatait.
A kötethez ajándék babalemez tartozik, melyen hét csodálatos dal hallható Szinetár Dóra előadásában az anya és gyermeke közti szerelemről:
1. Air (Milyen szép a világ),
2. Úgy szeress,
3. Éjszakai üzenet,
4. Lullaby,
5. Édes kisfiam,
6. Mindenhol,
7. What a Wonderful World



Jelenlegi ára: 3 800 Ft

Az aukció vége: 2012-12-09 13:32
. Szinetár Dóra: Várandósnapló (CD melléklettel) - Jelenlegi ára: 3 800 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése