2012. december 26., szerda

Kismama boleró - Jelenlegi ára: 500 Ft

Eladó a képen látható boleró.
Azért írtam, hogy kismamáknak, mert én úgy hordtam: nagyon szerettem, ha látszott a szép pocakom. : )
A címke szerint gyerekruha (11-12éveseknek), de nézd a méreteket, simán jó egy kisebb (S) méretű hölgynek, egy M-es méretre szűkösebben, vékony aláöltözettel. (csak azért tudom, mert én M-es vagyok. )
Kifogástalan állapotban, nagyon elegáns viselet.
Személyes átvétel Szigetszentmiklóson, illetve hétköznap munkaidőben Budapest III. kerületben. Postaköltség saccolt, pontosat csomagolás után tudoK mondani.
FIZETÉS CSAK UTALÁSSAL VAGY SZEMÉLYESEN, POSTÁZÁS CSAK AJÁNLVA!


Jelenlegi ára: 500 Ft

Az aukció vége: 2013-01-14 07:38
. Kismama boleró - Jelenlegi ára: 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése